loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دشمن شناسی

بررسی اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)

ناشر موسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج)

گردآورنده کتاب نجفعلی غلامی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 211

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 9559 10003022
32,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

متن حاضر پژوهشی است در تبیین موضوع دشمن شناسی (ماهیت، گونه ها، زمینه ها، اهداف و روش ها) که حضرت آیت االه خامنه ای (مد ظله العالی) در بیانات مختلف خود در این خصوص تذکر داده و مطالب ارزشمندی را بیان فرموده اند.
این کتاب در چهار فصل به موضوع دشمن شناسی می پردازد. در فصل اول ماهیت دشمن و ضرورت شناخت دشمن مورد ارزیابی قرار می گیرد. در فصل دوم زمینه های نفوذ دشمن تبیین می گردد. اهداف دشمنان (اعم از کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت، اهداف استراتژیک و تاکنیکی) در فصل سوم بررسی می گردد. و در فصل آخر روش های مبارزه دشمنان و چگونگی مقابله با آن ها توضیح داده می شود.

با تامل در اندیشه های حضرت آیت الله خامنه ای و تجزیه و تحلیل آن می توان استفاده نمود که هوشیاری در خصوص شناسایی دشمنان واقعی، عامل مهم در از بین بردن توطئه ها و ترفندهای بیگانگان خواهد بود. و از آن جایی که علت دشمنی هنوز وجود دارد ترفندهای آنان در جهت رشسیدن به اهداف پلید خود وجود دارد. و باید با هوشیاری و تقویت بنیه های فرهنگی، علمی، اقتصادی، سیاسی و دینی قدرت مقاومت را دو چندان نمود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما