loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ماجراهای نارنیا 7: آخرین نبرد

ناشر قدیانی

نویسنده سی. اس. لوییس

مترجم پیمان اسماعیلیان

تصویرگر پولین بینز

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 264

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 95842 10003022
100,000 95,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب آخرین نبرد جلد هفتم کتابهای ماجراهای نارنیا، اثر سی. اس. لوئیس است که انتشارات قدیانی منتشر کرده است.

در آخرین روزهای دنیای نارنیا میمونی پیر و سخنگو به نام "شیفت" که شباهت زیادی به انسان داشت، با الاغی به نام "پازل" دوست بود. او تسلط زیادی به پازل داشت و هرکاری را که دستور می‌داد پازل بدون فکر انجام می‌داد.

روزی شیفت پازل را مجبور می‌کند که پوست شیری را به تنش کند و تظاهر کند که اسلان است. "تیرین"، آخرین شاه نارنیا، زمانی که با خبر شد اسلان در آن نزدیکی دیده شده است بسیار خوشحال شد، اما به وسیلۀ موجودی به نام "قنطورس" که نیمه انسان و نیمه اسب بود، باخبر گردید که اسلان در آن‌جا نیست، زیرا ستاره‌ها دارای ترکیب خوبی نبوده‌اند.
شاه تیرین در حالی که مشغول نجات حیوانات و درختان از دست اذیت و آزار کالرمن‌ها، که به نام اسلان این اعمال را انجام می‌دادند، بود، به وسیلۀ آن‌ها دستگیر و گرفتار شد و او را نزد شیفت بردند و شیفت او را به درختی بست تا از گرسنگی بمیرد. شاه تیرین در حالت بی‌هوشی، خود را میان "لیدی مولی" و "لرد دیگوری" دید و درخواست کمک کرد. و بعد از اینکه بیدار شد "جیل" و "یوستس" را دید که به کمک وی آمده بودند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما