loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نهاد خانواده: سبک زندگی و احکام آن از نگاه دین و حقوق

ناشر دفتر نشر فرهنگ اسلامی

نویسنده محسن اسماعیلی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 182

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96078 10003022
37,000 33,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر از دو فصل تشکیل شده است. فصل اول به دنبال یافتن «الگوی جامع خانواده ‌تراز در اندیشه اسلامی» است. ابتدا نگاهی به نهاد خانواده در اسلام و غرب داشته و از سبک زندگی در هر دو فرهنگ یاد خواهد کرد و با استفاده از متون دینی، دورنمایی از الگوی مورد نظر را ارائه خواهد داد.

در فصل دوم نیز حقوق خانواده به عنوان مکمل بحث پیشین محور مطالعه قرار خواهد گرفت. «خانواده از نگاه قانون و مراجع سیاست‌گذاری» عنوان این فصل است و پس از تبیین طبقه‌بندی قوانین و اسناد حقوقی از حیث میزان اعتبار و اقتدار و تفاوت‌هایی که در پی دارند، اسناد بالادستی در حقوق خانواده را در اختیار خواننده گرامی قرار می‌دهد. «خانواده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران»، «خانواده در سیاست‌های کلی نظام»، «خانواده در قوانین عادی» و بالاخره، «خانواده در مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی» عنوان زیرفصل‌هایی است که در پی خواهد آمد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما