loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فیلسوف کوچک 1: شاید سیب باشد

ناشر افق

نویسنده شینسوکه یوشی‌ تکه

مترجم رضی هیرمندی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 36

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

"شاید سیب باشد" به قلم "شینسوکه یوشی تکه" اولین اثر از مجموعه ی "فیلسوف کوچک" می باشد.

این کتاب داستان پسر کوچولویی است که از مدرسه به خانه می آید و یک سیب روی میز می یابد. حداقل ، او فکر می کند این یک سیب است اما ممکن است ماهی باشد که شبیه سیب شده باشد ،
می تواند نصف سیب باشد / نصف پرتقال ، یا چیزی جز پوست روی پوست نباشد. سیب ممکن است احساساتی داشته باشد ،
سیب ممکن است در جایی دوستان و اقوام داشته باشد. سیب ممکن است در حال برنامه ریزی چیزی باشد. این سیب می تواند از فضای خارج باشد و محل زندگی بیگانگان کوچکی باشد که فقط با یک ذره بین در آن دیده می شوند. راهی برای دانستن قطعی وجود ندارد. این سیب، غذایی برای رهاترین تصورات پسر کوچولوست و "شینسوکه یوشی تکه" در هر صفحه احتمالات جدیدی را پدید می آورد.
تبیین تفکر مهارتی است که ما اصرار داریم کودکان باید در همه زمینه های درسی در مدرسه رشد دهند. ریاضیات ، علوم و زبان، همه سطحی از تفکر انتقادی و فرایندهای فکری شفاف را می طلبند که بخشی از آموزش سنتی معلم محور در سال های گذشته نبوده است. روزهایی که ردیف های پاسخ صحیح در یک صفحه کار کافی بود ، گذشته است. اکنون از کودکان خواسته می شود که تفکر خود را قابل مشاهده کنند و دلیل خوبی نیز دارد. با نمایان ساختن تفکر ، ما در حال گشودن فرایندهای تفکر خود برای گفتگو با دیگران (همسالان ، معلمان ، والدین) هستیم و با این کار تفکر خود را زنده نگه می داریم و به جلو حرکت می کنیم.

با نمایان ساختن تفکر ، چیزهایی را که قبلا فکر می کردیم می دانیم با خود به اشتراک می گذاریم و متعجب می شویم که چگونه تئوری های ما می توانند مطابق با واقعیت عمل کنند. هیچ پاسخ غلطی وجود ندارد - فقط نظریه هایی که باید آزمایش شوند.

در کتاب "شاید سیب باشد" به قلم "شینسوکه یوشی تکه" همه چیز درباره همین روند است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما