loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جوهره سیاست

on politics collected and translated

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده جولین فرند

مترجم نورعلی نوری

زیر نظر مصطفی دانش پژوه

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 530

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96160 10003022
118,000 112,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر بخشی از ترجمه‌های مرحوم دکتر نورعلی نوری درباره «سیاست» است که آن را در فاصله سال‌های 1360 تا 1370، از منابع اصیل انگلیسی و فرانسوی به فارسی برگردان کرده است. هدف اصلی و اولیه از این‌کار، صرفاً آشنایی اعضای محترم گروه حقوق و علوم‌سیاسی دفتر همکاری حوزه و دانشگاه، با مفاهیم و ادبیات علوم‌سیاسی غربی بود، تا در پرتو این آشنایی بهتر بتوانند به‌پژوهش و نگارش علوم‌سیاسی از دیدگاه اسلام موفق شوند. سودمند بودن این ترجمه‌ها برای دیگر علاقه‌مندان مطالعات علوم‌سیاسی و نیز زنده نگه داشتن یاد و آثار علمی مرحوم نوری سبب شد تا پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به چاپ و نشر آن اقدام کند. بـرای این منظور، ترجمه‌های پراکنده مذکور، در سـه فصل و بدین ترتیب، تنظیم و تقدیم جامعه علمی و حقوقی می‌شود: 1. کلیـات؛ 2. جامعه‌شناسی سیاسی و فلسفه سیاست؛ 3. اندیشه‌ها و مکتب‌های سیاسی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما