loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آموزه های تربیتی قرآن کریم

The educational doctrines of the holy quran

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96161 10003022
143,000 135,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آموزه‌های تربیتی قرآن کریم به گواهی تاریخ توانست در زمانی کوتاه، تغییرات عظیمی در زندگی افراد پدید آورَد و روابط فردی و مناسبات اجتماعی آنان را به نحوی شایسته تنظیم کند و آنان را به کمال بایسته برساند. این آموزه‌ها از باشکوه‌ترین و دلنشین‌ترین آموزه‌های قرآنی است. با هدف خلقت و فلسفة‌ بعثت پیوند استوار دارد، فطرت را شکوفا می‌سازد، و نیازهای تربیتی، اخلاقی و فرهنگی فرد و جامعه را تأمین می‌کند.
در کتاب حاضر، بخشی از ظرفیّت عظیم تربیتی تحلیل و بررسی شده است. در آغاز، اصول و قواعد فهمِ‌ آموزه‌های تربیتی قرآن کریم فراروی دانشجویان علوم قرآنی و علوم تربیتی و همة پژوهشگران این عرصه قرار گرفته؛ آنگاه از خلافت الهی به عنوان سنگ‌بنای تربیت اسلامی، از فطرت به لحاظ محور و مدار تربیت، از حیا به عنوان اهرم تربیت و نیز از تربیت فرزند و تربیت اجتماعی سخن رفته است. سیرة تربیتی پیامبران بزرگ چون ابراهیم و موسی و عیسی و محمد ـ صلوات‌الله علیهم اجمعین ـ مورد توجه قرار گرفته و سرانجام، سیمای انسان تربیت‌یافتة قرآنی ترسیم شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما