loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اسرار سلیمانی: مجموعه مقالات جمعی از صاحب نظران درباره شخصیت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی

ناشر خط مقدم

گردآورنده کتاب احد کریمخانی

تحقیق و تنظیم کتاب محمدمهدی عقابی

سخنران محسن رضایی | علی اکبر ولایتی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 475

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96188 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
120,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب مقالات جمعی از صاحب‌نظران درباره شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گردآوری شده به کوشش «احد کریم‌خانی» است.

«اسرار سلیمانی» دربردارنده مقالاتی از علی‌اکبر ولایتی، حسین سلامی، محسن رضایی، حسین امیر‌عبدالهیان، سعدالله زارعی، یدالله جوانی، محمد صادق خرازی، عبدالله علی‌عسگری و … است.

این کتاب تلاشی است برای تدوین دیدگاه‌های سران سیاسی و صاحب‌نظران اجتماعی درباره‌ی شخصیتی نظامی که تأثیرات شگرف اجتماعی او روزبه‌روز ابعاد تازه‌ای می‌یابد و از این محل ضرورت بحث و بررسی درباره‌ی این شخصیت بیشتر به نظر می‌آید. شخصیتی که به پدیده‌ای اجتماعی و تاریخی بدل شده تا آنجا که مقام معظم رهبری درباره او و مفاهیم پیرامونش تعبیر به «مکتب سلیمانی» کردند. گفت‌وگو، دقت و پژوهش درباره‌ی شهید سلیمانی، منش و روش او و حوزه فعالیت‌هایش همچنان جای کار بیشتری دارد و «اسرار سلیمانی» اولین تلاش‌های انتشارات خط مقدم در این راستاست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما