loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شگفتی های جهان: ماشین های راه و ساختمان

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده آگنس واندویل

مترجم مهناز عسگری

تصویرگر ژاک دایان

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 28

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96265 10003022
30,000 28,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شگفتی های جهان: ماشین های راه و ساختمان نوشته اگنس واندویل است و با ترجمه مهناز عسگری و تصویرگری ژاک دایان در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.

برای برداشتن خاک، کندن زمین، تخلیه‌ی زمین از چیز‌های اضافی، صاف کردن زمین و انجام کار‌های گوناگون دیگر از ماشین‌های نیرومند و محکم مجهز به موتور دیزل استفاده می‌کنیم. بولدوزر، بیل مکانیکی، لودر-بیل مکانیکی و … برخی از ماشین‌های راه وساختمان هستند. تجهیزات، اندازه و قدرت این ماشین‌ها بنابر نوع کاربردشان با هم فرق دارد.
.
در انواع ساخت و سازها از قبیل ساختمان سازی، سدسازی، پل سازی و … برای بلند کردن و بالابردن چیزهای سنگین از جرثقیل استفاده می‌شود. ارتفاع و توان بالابری جرثقیل برحسب نیازهای کارگاه ساختمانی تغییر می‌کند. به منظور رعایت مسائل امنیتی، در جرثقیل‌ها رشته‌ای نورانی نصب می‌کنند تا شب‌ها معلوم و مشخص باشند. جرثقیل‌هایی که دارای چرخ زنجیری‌اند یا روی کامیون نصب می‌شوند، متحرک هستند. در میان جرثقیل‌های خیلی بزرگ، جرثقیلی هست که 265متر ارتفاع دارد و می‌تواند 20 تن بار را بلند کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما