loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آتش آذربایجان قبل از ظهور

4.5 (15)

ناشر کتاب جمکران

نویسنده مصطفی امیری

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 93

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96321 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جنگ آذربایجان در پازل حوادث قبل از ظهور چه جایگاهی دارد؟ کتاب آتش آذربایجان قبل از ظهور، درباره این موضوع صحبت می کند. این کتاب نوشته مصطفی امیری است و در انتشارات کتاب جمکران منتشر شده است.

در اندیشه مهدویت ظهور امری تصادفی تلقی نمی‌شود. بلکه واقعه‌ای است که با زمینه‌سازی و تمهیدات زمینه‌سازان شکل می‌گیرد. ازاین‌ رو در منابع حدیثی قیام‌های قبل از ظهور (رجلٌ من اهل قم، خراسانی و یمانی) معرفی شده و اوصاف زمینه‌سازان نیز در احادیث ذکر شده است. در مقابل دشمنان و جبهه باطل نیز بیکار ننشسته و با ایجاد فتنه‌ها و جنگ‌ها و بحران‌ها علیه حق دسیسه‌چینی می‌کنند. در نتیجه شایسته است حوادث پیرامونی در محدوده جغرافیایی کشورهای نقش‌آفرین عصر ظهور با توجه به رویدادهای اثرگذار در آینده رصد شوند تا جامعه منتظر برای مقابله با آن‌ها آماده شود.

مصطفی امیری در کتاب «آتش آذربایجان قبل از ظهور» به بررسی سندی و محتوایی این گزاره پرداخته و می‌خواهد به این پرسش پاسخ بگوید که آیا این گزاره در میراث آینده‌پژوهی مهدوی، به شعله‌های آغاز جنگ جهانی اشاره دارد یا تلمیحی است به نقشه تدارک حمله از سوی دشمن به مناطق شیعی؟

چه بسا «تاکید مجدد» معصوم بر عدم مشارکت در جنگ، تلمیحی باشد به این مسئله که احتمال دارد یکی از طرفین جنگ، شیعه را به مشارکت فعال و مداخله نظامی در این جنگ فرا بخواند، اما نهی و تأکید مجدد امام معصوم هشداری است که کیان شیعه نباید در این جنگ دخالت مستقیم نظامی داشته باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما