loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حاج قاسم و پرواز نقاشی ها

2.8 (6)

ناشر کتاب جمکران

نویسنده رحیم مخدومی

تصویرگر سحر پری رخ

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 28

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96330 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ودکان در سال‌های اولیه زندگی چیزهای زیادی می‌آموزند. و اغلب این‌ها را از راه تقلید کسب می‌کنند. تقلید یک امر فطری است و کودک برای رسیدن به رشد شخصیتی و تکامل به آن نیاز دارد. کودکان از کسانی تقلید می‌کنند که به آنها علاقه دارند و به آنها احترام می‌گذارند. هرچه این الگو و قهرمان قوی‌تر و محبوب‌تر و جهانی‌تر باشد تاثیر بیشتری بر بچه می‌گذارد.

رحیم مخدومی نویسنده حوزه ادبیات دفاع مقدس که در زمینه خاطره نگاری، رمان، داستان کوتاه و نمایشنامه آثار بی‌شماری را پدیدآورده و کتاب‌هایی نیز برای کودکان در کارنامه خود دارد این بار با کتاب «حاج قاسم و پرواز نقاشی ها» به سراغ یک قهرمان جهانی رفته است و از پدر مهربانی برای کودکان گفته است. پدر دلسوزی که همه بچه‌های دنیا را دوست داشته و سعی می‌کرده تا همه خوشحال باشند و برای این هدف همراه بچه‌ها شده تا به آن‌ها یاد بدهد چطور با آدم‌های بد مبارزه کنند تا شادی سهم همه کودکان جهان بشود. این کتاب که ابتدا به زبان …. نوشته شده بوده است را اینک انتشارات کتاب جمکران به زبان فارسی و با نام کتاب «حاج قاسم و پرواز نقاشی‌ها» در ایام نزدیک به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی وارد بازار کتاب کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما