loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امام موسی صدر، عالم تراز

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96345 10003022
72,000 68,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

امام موسی صدر عالِم تراز گفتارهایی از مهدی مهریزی است که تحریر، ویرایش و منتشر شده است. تعداد این گفتارها چهارده عنوان است که در سال‌های مختلف در درس‌گفتارها یا نشست‌های متعدد بیان شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدی مهریزی، پژوهشگر حوزه دین و عضو هیات علمی دانشگاه علوم حدیث است. او در مقدمه کتاب درباره آشنایی‌اش با امام صدر چنین اشاره کرده است:

«نخستین آشنایی‌ام با نام امام موسی صدر به سال 1364 شمسی برمی‌گردد که دو ماه برای سفر تبلیغی به لبنان رفتم. جوانی بیست و سه ساله بودم.
از اوایل دهه نود ارتباط ذهنی و فکری‌ام با امام موسی صدر بیشتر شد به حدی که تاکنون پانزده نوبت درباره امام موسی صدر سخنرانی یا درس‌گفتار داشته‌ام.
این را بگویم که با آثار شهید سید محمد باقر صدر نیز از سال‌های دور آشنا بود. برخی آثار آیت اللّه سید رضا صدر مانند، دروغ، استقامت و صبر را نیز خیلی سال‌ها قبل مطالعه کرده بودم.
به هر حال میزان آشنایی‌ام با خاندان صدر فراوان بوده و بسیار از افکار و اندیشه‌های آنان آموخته‌ام. امام موسی صدر را در این میان چهره‌ای شاخص و برجسته یافتم.
تعبیری که پس از آشنایی برای ایشان در ذهنم شکل گرفته «عالِم تراز دینی» است.»

این کتاب شامل 14 گفتار از سخنرانی‌ها و درس‌گفتارهایی است که دکتر مهدی مهریزی درباره اندیشه امام موسی صدر داشته که پس از تحریر، تکمیل و ویرایش در پنج محور آماده نشر شده است. بیشتر این گفتارها در جلساتی در موسسه امام موسی صدر در تهران بیان شده و برخی دیگر در جلساتی که به همت موسسه‌ها یا گروه‌های دیگر فکری و اندیشه‌ای برگزار شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما