loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دیوبندیه و اندیشه‌ های کلامی آن

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96371 10003022
340,000 306,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب پیش روی، پژوهشی در قلمرو شناخت دیوبندیه و اندیشه‌ های کلامی وی نگارش یافته و هدف اصلی نویسنده ارائه شناخت اجمالی از دیوبندیه و بررسی ارزیابی افکار و باورهای مذهبی او برای علاقه‌مندان به مباحث کلامی به‌خصوص در حوزه مذاهب و کلام مقارن و جریان‌های کلامی معاصر جهان اسلام تدوین شده است.

این مجموعه از دو بخش تشکیل‌ شده و به مباحثی از قبیل دیوبندیه و مبانی فکری و کلامی او در دو فصل به مطالبی در سیره تاریخی و نظام آموزشی دیوبندیه و مبانی فکری و کلامی وی پردازش می‌کند
و در بخش دوم اندیشه‌های کلامی دیوبندیه در ده فصل به مطالبی در توحید و اسما و صفات الهی، نبوت عامه، نبوت خاصه، خلافت و حکومت، اهل‌بیت پیامبر (ص)، صحابه، زیارت، توسل و شفاعت، سوگواری و بزرگداشت موالید و در پایان به آخرت شناسی می‌پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما