loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نامه مینوی و پیکره ایزدی؛ متن مقدس و شخص مقدس در اسلام و مسیحیت

ناشر دانشگاه ادیان و مذاهب

نویسنده محمدحسین زارعی محمودآبادی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 164

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96394 10003022
150,000 142,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب نامه مینوی و پیکره ایزدی؛ متن مقدس و شخص مقدس در اسلام و مسیحیت اثر محمدحسین زارعی محمودآبادی از انتشارات ادیان منتشر شده است.
بشارت مشترک اسلام و مسیحیت هدایت و نجات پیروانشان است اما در راه‌های حصول آن با یکدیگر اختلاف نظر دارند. اسلام معتقد است که خدا به منظور هدایت بشر در قالب پیام با او سخن می‌گوید و خود را به واسطه زبانی که برای بشر قابل فهم است، آشکار می‌سازد.

قرآن کریم کلام خدا و هادی بشر تلقی می‌شود و اهمیت پیامبر به این خاطر است که حامل وحی و الگوی کاملی از متن قرآن است. اما مسیحیت رایج معتقد است که خدا به منظور نجات بشر در قالب شخص انسانی تجسد پیدا می‌کند و عیسی خدای مجسد و منجی تلقی می‌شود و قداست انجیل به خاطر این است که گزارشگر واقعه نجات بخش تجسد و فدیه است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما