loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلسفه اسپینوزا

بیان فرایندهای ناپیدای استدلال او

5 (1)

ناشر دانشگاه ادیان و مذاهب

نویسنده هری اوسترین ولفسن

مترجم علی شهبازی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 428

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96406 10003022
300,000 285,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ولفسن در کتاب فلسفه اسپینوزا، که در واقع شرح کتاب اخلاق اسپینوزا است، با به کارگیری روش نقد تاریخی، مفاهیم مهم، و چالش برانگیز فلسفه اسپینوزا، و البته فلسفه قرون وسطا، را توضیح می دهد و با برگرداندن آن مفاهیم به خاستگاه اصلی خود، تاثیر متفکران یونانی، مسیحی، و اسلامی را بر اسپینوزا نشان می دهد.

این کتاب نه تنها به فهم اندیشه فلسفی قرون وسطا به زبان های لاتین، عربی و عبری نوشته می شد و به تعبیر خود او آن آثار فلسفی در واقع فلسفه واحدی بودند که به زبان های گوناگون بیان می شد.

این کتاب را می توان مستقل از اسپینوزا، به عنوان مطالعه ای درباره ی طرح و بسط پاره ای مسائل بنیادی در تاریخ فلسفه، یا درک پاره ای مطالب خاص در تعالیم نویسندگانی که مورد بحث قرار می گیرند ونیز فهم پاره ای متون مهم در نوشته های آن ها مطالعه کرد.

پژوهشگرانی که می خواهند مطالبی درباره نسبت اسپینوزا با دیگر فیلسوفان بدانند، در این کتاب انبوهی از مطالب جدیدی که تصورش را هم نمی کردند خواهند یافت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما