loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چرا ما خارج از شهر زندگی می‌کنیم؟

ناشر افق

نویسنده پیتر اشتام

مترجم گیتا رسولی

تصویرگر یوتا باوئر

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 40

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96444 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این خانواده‌ی عجیب و دوست‌داشتنی یک روز روی کلاه عمو، یک‌بار روی پشت‌بام کلیسا و یک‌وقت در کره‌ی ماه یا جنگل زندگی می‌کنند؛ اما نپرس کدام واقعی است و کدام خیالی. تنها با آن‌ها همسفر شو، در جهان داستانی‌شان بگرد و چرخ بزن و با خودت فکر کن تو دوست داری خانه‌ات را کجا انتخاب کنی.

کتاب چرا ما خارج از شهر زندگی می‌کنیم؟ در مجموعه‌ی کتاب‌های تصویری نشر افق + کتاب‌های فندق منتشرشده، پتر اشتام آن را نوشته و گیتا رسولی ترجمه کرده است. نشر افق ناشر رسمی پتر اشتام در ایران است و همه‌ی آثار او با حق انحصاری انتشار (کپی رایت) و اجازه‌ی او در افق منتشر می‌شوند.
تصویرگری چرا ما خارج از شهر زندگی می‌کنیم؟ توسط یوتا باوئر انجام شده که فارغ‌التحصیل تصویرسازی از مدرسه عالی تخصصی هامبورگ است. او سال 2009 جایزه‌ی ویژه تصویرسازی ادبیات نوجوان آلمان و سال 2010 جایزه‌ی هانس کریستین آندرسن را از آن خود کرد. او در این کتاب، پستی‌ و بلندی‌های زندگی را از دید یک بچه به تصویر کشیده و دنیایی را خلق کرده که بزرگ‌ترها هم مثل بچه‌ها، در دیدنی‌هایش گم می‌شوند.

در کتاب‌های تصویری، نویسنده و تصویرگر دست‌به‌دست هم داده‌اند تا کودکان را به دنیای داستان ببرند و بزرگ‌ترها را به دنیای کودکی. اگر می‌خواهی پا به دنیایشان بگذاری کافی است کتاب را بازکنی و همراهشان شوی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما