loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زمستان آلیسا

رمان نوجوان

ناشر افق

نویسنده زوران درونکار

مترجم فریبا فقیهی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 224

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96455 10003022
60,000 57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

زمستان آلیسا نوشته‌ی زوران درونکار، درباره‌ی دختری ده‌ساله است که تنها با مادرش زندگی می‌کند و از یک مصیبت به دیگری می‌افتد. مادر آلیسا او را طناب نجاتش کرده است. هرروز زندگی مثل روزهای بارانی است و این‌جوری می‌شود که آلیس در چله تابستان شروع می‌کند به یخ زدن. آلیس مریض نیست؛ او سوگوار است، برای پدری که مدتی پیش در تصادف ازدست‌داده. او در رؤیایی سه کودک را می‌بیند با سرنوشتی شبیه به خودش؛ و آلیس اینجاست که می‌فهمد همه‌چیز به خودش بستگی دارد تا بتواند از شر این سرمای جان‌فرسا رهایی یابد.
این رمان با خرید حق انحصاری نشر اثر (کپی‌رایت) از سوی نشر افق منتشر شده و حق انتشار ترجمه‌ی فارسی آن در سراسر جهان متعلق به این نشر است.

باران هرگز تکراری نیست
و هر قطره‌اش قطره‌ی تازه‌ای است!
آلیسا توی آفتاب تابستان هم یخ می‌زند؛ آن هم نه ‌فقط دست‌ و پاهایش که در تمام جانش زمستان خانه کرده است. مادرش می‌گوید آقای دکتر متخصص است و خیلی زود تشخیص می‌دهد، لابد یک‌جور بیماری ویروسی است. اما آلیسا تهِ دلش می‌داند که ویروسی در کار نیست. یک سالی می‌شود که غم و غصه‌ها او را دوره کرده‌اند، انگار زندانی یکی از همین گوی‌هایِ بلورینی شده که همیشه تویشان برف می‌بارد…
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما