loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آکادمی شاهزاده خانم ها 2: قصر سنگی

4.3 (3)

ناشر افق

نویسنده شنون هیل

مترجم نسرین وکیلی | پارسا مهین پور

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 338

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96459 10003022
250,000 237,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب قصر سنگی جلد دوم از مجموعه کتاب آکادمی شاهزاده خانم ها است. قصر سنگی نوشته شنون هیل است و با ترجمه نسرین وکیلی و پارسا مهین پور در انتشارات افق منتشر شده است.

آیا ممکن است سفر به پایتخت زندگی میری را برای همیشه تغییر دهد؟ میری بر سر یک چندراهی عجیب قرار گرفته و باید بین وفاداری به شاهزاده خانم و دوست‌های جدیدش و همین‌طور عشقی قدیمی و دوستی جدید دست به انتخاب بزند. اکنون او باید همه‌ی مهارت‌ها و درس‌های تیزبینی و شجاعتی را که در آکادمی شاهزاده خانم‌ها فراگرفته به کار ببندد تا بتواند بهترین راه را انتخاب کند.

شنون هیل بیش از بیست رمان برای نوجوانان نوشته که بیشترشان در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته‌اند. تاکنون سه جلد از این مجموعه منتشر شده است که نسرین وکیلی و پارسا مهین‌پور آن را برای نشر افق ترجمه کرده‌اند. قصر سنگی جلد دوم مجموعه‌ی آکادمی شاهزاده خانم‌ها است که برنده‌ی مدال افتخار نیوبری شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما