loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روبات خرابکار

4 (1)

ناشر افق

نویسنده فرانک کاترل بویس

مترجم ثمین نبی پور

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 288

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96466 10003022
48,000 45,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دوستی و فداکاری، وفاداری و مبارزه با قلدری از اصلی‌ترین درون‌مایه‌های کتاب روبات خرابکار است. این کتاب را فرانک کاترل بویس نوشته و ثمین نبی‌پور آن را ترجمه کرده است. مخاطب اصلی این اثر نوجوانان 9- 14 ساله‌اند. نشر افق با خرید حق انحصاری نشر اثر (کپی‌رایت) ناشر رسمی فرانک کاترل بویس در ایران و به زبان فارسی است.

روبات خرابکار درباره‌ی پسری به نام آلفی است که یک روبات قدیمی به اسم اریک پیدا می‌کند و شهر را به آشوب می‌کشد. اریک یک روبات خرابکار است! و آلفی باید تلاش کند او را از دید بقیه پنهان کند تا از مرگ نجات یابد.

مبدا: آشیانه‌ی هواپیما مقصد: ماجراجویی

وقتی آلفی به بخش اشیای گمشده‌ی فرودگاه می‌رود تا دست راست خودش را پیدا کند، روبات غول‌پیکری به نام اریک را می‌بیند که گوشه‌ای زیر آت‌وآشغال‌ها پنهان شده. اریک خیلی چیزها گم کرده؛ مثل یک پا، بخشی از حافظه‌ و خانواده‌اش. او قدرت زیادی دارد ولی خیلی دست‌وپاچلفتی است. آلفی هم دست کمی از اریک ندارد، اما برای نجات این روبات خرابکار صدساله به کاری دست می‌زند…
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما