loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پسر بروکلی شگفت انگیز

5 (1)

ناشر افق

نویسنده فرانک کاترل بویس

مترجم نوشین ابراهیمی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 360

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96467 10003022
265,000 251,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دوست‌یابی، توانایی حل مشکل، خلاقیت و نوآوری در رویارویی با ماجراهای زندگی درون‌مایه‌ی اصلی کتاب پسر بروکلی شگفت‌انگیز است. این کتاب را فرانک کاترل بویس نوشته و نوشین ابراهیمی آن را ترجمه کرده است.

برای ابرقهرمان بودن، نیازی به قدرت‌های خارق‌العاده ندارید: فقط کافی است با خلاقیت زندگی کنید و البته با کمی فانتزی و ماجراجویی. شنل‌ها و نقاب‌هایتان را بردارید و قدم در دنیای پرماجرا و شگفت‌انگیز پسر بروکلی بگذارید. نشر افق با خرید حق انحصاری نشر اثر (کپی‌رایت) ناشر رسمی فرانک کاترل بویس در ایران و به زبان فارسی است.

فرانک کاترل بویس نویسنده و نمایش‌نامه‌نویسی است که جایزه‌های بسیاری را از آن خود کرده است. میلیون‌ها، نخستین کتاب او برای بچه‌ها برنده‌ی مدال کارنگی شد و در سال 2012 جایزه‌ی گاردین را گرفت.

فرانک در سال 2011 همراه دنی بویل، مراسم افتتاحیه‌ی المپیک لندن را طراحی کرد. او با همسر و هفت فرزندش در انگلستان زندگی می‌کند.

ما از بتمن ابرقهرمان‌تریم

روری دوست دارد برای هر پیشامدی آماده باشد، کتاب موردعلاقه‌اش «نترس، آماده‌باش» است و تمام آن را حفظ است. حتی می‌داند چطور می‌شود از حمله‌ی اسب آبی جان به در برد، اما برای سبز شدن ناگهانی و غیرعادی‌اش آماده نیست. سبز شدن روری، او و دکترها را حسابی گیج کرده. اگر این تغییر رنگ در اثر عوامل ژنتیک یا ویروسی نباشد چه؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما