loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ایگرن شجاع

ناشر افق

نویسنده کورنلیاکارولینه فونکه

مترجم کتایون سلطانی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 274

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96473 10003022
38,000 36,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کورنلیا فونکه (1958) نویسنده‌ی ایگرن شجاع یکی از معروف‌ترین نویسندگان کتاب‌های کودک و نوجوان دنیاست.او تا به حال بیش از 60 کتاب برای نسل نو نوشته است. در سال 2005 مجله‌ی تایم اسم او را در فهرست 100 چهره‌ی تاثیرگذار قرار داد.

کورنلیا فونکه، نویسنده‌ی شهیر آلمانی در ایگرن شجاع، قهرمانی خلق کرده که ثابت می‌کند دخترها هر کاری بخواهند می‌توانند انجام دهند؛ دخترها می‌توانند دنیا را نجات دهند و شاید بهتر از پسرها از پس کارهای مهم برمی‌آیند. ایگرن، تک‌دختر قلعه‌ی بیبرنل، دوست ندارد سراغ عروسک‌بازی برود، او زره به تن می‌کند و شمشیربازی یاد می‌گیرد. او در آستانه‌ی تولد دوازده‌سالگی‌اش با بزرگ‌ترین چالش عمرش روبه‌رو می‌شود. فونکه، این قصه‌گوی ماهر و دلنشین، داستانی خلق کرده که هم برای بچه‌ها جذاب است و هم برای بزرگ‌ترها. او به همه‌مان یادآوری می‌کند دنبال آرزوها و رؤیاهامان را بگیریم و هیچ‌وقت، دست از خیال‌پردازی نکشیم.

یکی دیگر از ویژگی‌های چشمگیر این کتاب، پرداختن به اهمیت قصه و قصه‌گویی، پیوندهای انسانی و باور به خود است که شاید خیلی از نوجوان‌ها نیاز به آن داشته باشند. کتاب سراسر هیجان و ماجراست و شاید از آن‌ها باشد که وقتی شروعش کردی، دیگر تا نفهمی آخرش چی می‌شود، نتوانی آن را زمین بگذاری. کتاب‌های جادو، اژدها، شوالیه، میدان نبرد، پدر و مادری که به فیل تبدیل می‌شوند و ماده‌ای نایاب برای برگرداندن آن‌ها به شکل اولشان، دختری بی‌باک و ماجراجویی‌هایی نفسی‌گیر، همه در کتاب ایگرن شجاع پیدا می‌شوند.

ایگرن و خانواده‌اش در قلعه‌ی بیبرنِل زندگی می‌کنند، قلعه‌ای با شیرهای سنگی نعره‌کش و کتاب‌های سخنگو و خندقی پُر از مار. پدر و مادر ایگرن جادوگرهایی بسیار ماهرند. حتی برادرش آلبرت هم جادو بلد است. اما ایگرن به جای این کارها دایم شمشیرزنی تمرین می‌کند، با این امید که روزی شوالیه‌ای معروف شود. روزی پدر و مادر ایگرن موقع جادو دچار اشتباهی لپی می‌شوند و یک دفعه به شکل دو بچه فیل در می‌آیند.
متاسفانه در همان روز اُسموند ناجنس هم به سمت بیبرنِل لشکرکشی می‌کند. حالا این ایگرن است که باید برای نجات پدر و مادر و دفاع از قلعه دست به کار شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما