loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آسمان خیس

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96480 10003022
13,000 12,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آسمان خیس مجموعه داستانی از پنج نویسنده‌ی آلمانی است. داستان‌های آلمانی امروز مثل تابلویی مدرنیستی ترکیبی است از رنگ‌ها و احساس‌های تند، همدلی‌های عمیق با روح‌های آزرده و خاکستری‌های روابط سرد و تنهایی همیشگی جوامع معاصر.

این پنج نویسنده، اشتام، هرمان، شولتسه، شلینک و آزدامار، هم گرایش‌های امروز ادبیات آلمانی را نشان می‌دهند و هم نماینده‌ی طبقه‌های مختلف جامعه آلمان هستند.

نمی‌دانم چه وقت بود که دوباره دام دام دارام شروع شد. صدایش از دورها می‌آمد، انگار سوت اخطار یک کشتی فضایی، آهسته و نامفهوم. بعد کم‌کم نزدیک شد، بلندتر، تا بالاخره همه‌ی صداها را طوری پوشاند که به نظرم رسید حرکات من و کنستانتره کاملا بی‌صدا بود. فقط دام دام دارام شنیده می‌شد- تا این که یک دفعه قطع شد و آرام و ساکت. مثل خود ما.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما