loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بصیرت و انتظار فرج

ناشر لب المیزان

نویسنده اصغر طاهرزاده

تعداد صفحات : 192

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 9652 10003022
48,000 43,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع کتاب حاضر، گفتارهایی دربارة مهدویت و جنبه های دینی مفهوم انتظار است. این اثر، مجموعه ای از جلسات معرفتی دربارة ویژگی های منتظران واقعی امام عصر، برکت انتظار و رجوع به حضرت مهدی(عج) و آفات غفلت از انتظار است. مطالب کتاب در چهار بخش تدوین شده است. در بخش اوّل و دوم با عنوان «برکات انتظار»، کیفیات معنوی انتظار فرج امام زمان تبیین شده است. در بخش سوم تأثیر مفهوم انتظار در ناخودآگاه و نتایج روح غیب اندیش و معنی ولایت فقیه تشریح شده و در بخش چهارم، گفتارهایی دربارة فرهنگ انتظار و حضور در تاریخ توحیدی ذکر شده است.

ما بیش از آن که به آگاهی از «حوادث ظهور» نیازمند باشیم به معرفت نسبت به «قواعد ظهور» محتاجیم تا معلوم شود انتظار فرج شرایط تحقق ظهور است. باید روشن شود چه نوع ظلماتی است که مانع ظهور حضرت صاحب الامر(عج) شده و از آن مهم تر با چه نوع روح و روحیه ای میتوان از آن ظلمات عبور کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما