loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلسطین (از منظر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی)

5 (1)

ناشر انقلاب اسلامی

گردآورنده کتاب سعید صلح میرزایی

سخنران سید علی خامنه ای

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 620

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب فلسطین از منظر حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، مروری است بر دیدگاه ایشان در مورد مسئله ی فلسطین به همراه مقدمه ای از دکتر ولایتی که به اهمیت فلسطین و نقش و جایگاه آن در امت اسلامی می پردازد. این کتاب در هشت فصل به موضوعاتی مانند شبهات مطروحه در مسئله ی فلسطین، آینده ی فلسطین و راه حل های مسئله ی فلسطین از منظر مقام معظم رهبری می پردازد.

در این کتاب علاوه بر انتشار بیانات رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه ی تهران در تاریخ 1359/5/17 (دومین برگزاری روز قدس انقلاب اسلامی) در 8 بخش شامل «کلیات»، «شکست ها و پیروزی ها»، «مسئولیت ها»، «جنایات»، «راه حل ها»، «قهرمانان»، «روشنگری» و «آینده ی روشن» به مرور بیانات حضرت آیت الله خامنه ای پیرامون مسئله ی فلسطین پرداخته است.

کتاب فلسطین (از منظر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی)، توسط سعید صلح میرزایی گردآوری شده است و در انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

ما یقین داریم با ادامه ی مبارزات مردم فلسطین و حمایت جهان اسلام، فلسطین به فضل الهی آزاد می شود و بیت المقدس و مسجدالاقصی و سایر نقاط آن سرزمین اسلامی به آغوش جهان اسلام باز میگردد؛ ان شاء الله.والله غالب علی امره.سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم گشایش کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین 1380/3/4
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما