loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پرواز تا بهشت: زندگی‌ نامه شهید دکتر علی‌ اکبر آقا بابایی‌ پور

5 (1)

ناشر مرکز مطالعات پژوهشی 27 بعثت (نشر 27)

گردآورنده کتاب سهیلا آقابابایی‌ پور

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 170

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96591 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اولین کتاب از مجموعه کتاب‌‌های مدافعان انتشارات 27 بعثت سلامت با عنوان «پرواز تا بهشت» شامل زندگی‌نامه شهید دکتر علی‌اکبر آقابابایی‌پور به قلم خواهرزاده این شهید، سهیلا آقابابایی‌پور، است.

دکتر علی‌اکبر آقابابایی‌پور در تاریخ 16 بهمن 1340 در تهران متولد شد. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در تهران سپری کرد و سال 1365 به‌عنوان دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پذیرفته شد.

وی بعد از فارغ‌التحصیل شدن در سال 1372 به‌علت علاقه شدید به خدمت‌گذاری به هم‌وطنان محروم جامعه برای گذراندن دوره طرح پزشکی عمومی راهی سیستان و بلوچستان؛ شهرتان نیک‌شهر شد و در مدت‌زمان کوتاهی به دلیل خدمت‌گذاری خالصانه‌ اش در جهت ارتقاء سطح سلامت مردم آن منطقه به ریاست بیمارستان نیک شهر منصوب شد.

وی بعد از قبولی در آزمون پذیرش دستیار تخصصی در سال 1379 به‌عنوان دستیار تخصصی اطفال وارد دانشگاه علوم پزشکی سمان شد و بعد از چهارسال دوره دستیاری تخصصی در سازمان بهزیستی شهرستان کرج مشغول خدمت به کودکان بی‌سرپرست شد. از سال 1394 به‌عنوان پزشک مقیم در بیمارستان قائمکرج مشغول به فعالیت شد.

بعد از پیداش ویروس منحوس کرونا با عزم و پشتکار به درمان بیماران پرداخت. سرانجام در تاریخ 22 تیر 1399 به‌علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان محل خدمتش بستری و در تاریخ اول مرداد 1399 به درجه رفیع شهادت نائل شد. دکتر آقابابایی‌پور در طی دوران طبابت به‌عنوان متخصص اطفال، همواره درصدد ارتقاء سطح بهداشت و سلامت کودکان شهرستان کرج بود و همچون مشاوری دلسوز به‌صورت شبانه‌روزی در دسترس خانواده‌ های این کودکان بود و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نبود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما