loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تحقیق در عملیات رفتاری؛ نظریه، روش‌ شناسی و کاربرد

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96636 10003022
190,500 171,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حتماً این جملات را شنیده‌اید که
«این یک مسئله بازاریابی است❗️»؛
«این یک مسئله عملیاتی است❗️»؛
«این مسئله مربوط به منابع انسانی است❗️»
و یا «هر کاری که می‌کنید، مسائل شخصی خود را وارد محیط کار نکنید❗️» و ...
❇️ در این کتاب در باره مسائل ممکن بحث می کنیم، مرزهایی بوجود می‌آوریم، و پیچیدگی‌های عمیقش را ساده می‌کنیم.

✅ پژوهش عملیاتی یا OR، وجه تمایزی برای دانشجویان رشته‌هایی همچون مدیریت و مهندسی صنایع، نسبت به دیگرانی است که به شکل غیررسمی یا بر اساس علاقه این گونه مطالب را می‌خوانند. متخصص پژوهش عملیاتی بایست مفاهیم پژوهش عملیاتیِ رفتاری را به‌خوبی درک کند و باید بتوانند نحوه تأثیر مداخله سازمانهای عملیات رفتاری را مدل کند و به این سؤال پاسخ دهد که اگر تعداد زیادی از افراد در سازمان از میانبرهای تصمیم گیری و اکتشافات استفاده کنند و یا در تصمیم گیری‌های سازمانی سوگیری وجود داشته باشد، پیامدها و نتایجش چیست؟ و پیامدهای مسائل رفتاری برای آموزش و ابزار پژوهش عملیاتی کدامست؟ توجه متخصص پژوهش عملیاتی به سمت کارایی و اثربخشی نتیجه تحقیق در مواجهه با مسائل واقعی است.

◀️ در خصوص مکاتب تحقیق در عملیات سخت و نرم، آثار ارزنده‌ای تالیف یا به فارسی ترجمه شده اند؛ اما این اثر، اولین کتاب به زبان فارسی است که در خصوص سایر مکاتب و به‌ویژه مکتب تحقیق در عملیات رفتاری که بازتابی عینی و ملموس از کاربرد علوم رفتاری در تحقیق در عملیات است، ترجمه و بازنویسی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما