loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دیپلماسی اقتصادی (روندها و چشم‌ انداز منطقه‌ ای و جهانی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96639 10003022
167,000 150,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دیپلماسی اقتصادیاشتراک ابزارها ، منافع و منطق فکری اقتصاد و سیاست خارجی است که تحقق الگویی پویا و موثرآن ، مستلزم درکی صحیح بر پایه روندها و چشم انداز اقتصاد و سیاست جهانی است .
ایده اصلی کتاب حاضر متکی بر نگاهی میان رشته ای از علوم اقتصادی، روابط بین الملل و مدیریت در بستر برخی مولفه های نظم جهانی کنونی (از جمله انقلاب فناوری ، تطور مفهوم قدرت، جهانی شدن ، وابستگی های متقابل، رژیم ها و سازمان های بین المللی، تجارت آزاد، نظام مالی بین الملل دلار پایه و منطقه گرایی) است که در پیوند میان نتایج یافته های نظری و مطالعات تجربی پیرامون الگوی دیپلماسی اقتصادی چین به عنوان یک قدرت اقتصاد جهانی و ترکیه به عنوان یک قدرت اقتصادی منطقه ای، در آینده نظم بین الملل جمع بندی شده است.

از این رو اثر حاضر در نخستین قدم از ماموریت خود، بر آن است تا فقر موجود در ادبیات موضوع را از زاویه ای راهبردی برطرف سازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما