loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در محضر ارباب معرفت: اقتباس از حلقات انس عارف عظیم آیت‌ الله سعادت‌ پرور

4 (4)

ناشر واژه پرداز اندیشه

نویسنده محمدحسین رخشاد

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 728

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96729 10003022
250,000 225,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در محضر ارباب معرفت، تالیف محمد حسین رخشاد است که توفیق درک محضر تنی چند از بزرگان سیر و سلوک، از جمله علامه طباطبایی، آیت الله بهجت، و آیت الله سعادت پرور (ع) را داشته است.

رخشاد در این اثر رهیافت و برداشت حضور خود در جلسات آیت الله سعاد پرور (ره) را با قلم رسای خویش با اضافات و ملحقاتی بر ارقام اسطوره آورده است؛ که شامل 250 جلسه و حاصل سالیان 250 جلسه و حاصل سالیان متمادی شرکت در محضر آن بزرگوار می باشد.

این کتاب مشتمل بر مباحث گوناگون معرفتی با محوریت شرح آیات، احادیث حضرات معصومین (ع) و اشعار است و با رویکرد سلوکی و بیانی لطیف ایراد شده که با ذوق و قریحه مولف محترم مزین به اشعار عرفای بزرگی همچون خواجه حافظ شیرازی، فیض کاشانی، شمس مغربی و طوطی همدانی (ره) و.. گشته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما