loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از غبار بپرس

ناشر افق

نویسنده جان فانته

مترجم محمدرضا شکاری

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 216

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96730 10003022
68,000 64,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

از غبار بپرس سومین جلد از چهارگانه‌ی باندینیِ جان فانته با ترجمه‌ی محمدرضا شکاری است. این اثر معروف‌ترین رمان جان فانته است. رمانی که سال‌ها پس از مرگ نویسنده در فهرست پرفروش‌ها قرار گرفت و فانته را تبدیل به یکی از بهترین نویسندگان نسل خودش کرد. از غبار بپرس روایت عشقی غریب و پیچیده است. می‌گویند این رمان بهترین کتابی است که درباره‌ی لس‌آنجلس نوشته شده است.

این رمان مشهور فانته امروز به عنوان اثری مثال‌زدنی در دانشگاه‌های آمریکا تدریس می‌شود. فانته با هنرمندی تمام، تصویری دقیق با حال‌وهوای دیستوپیایی از شهر لس‌آنجلس در دهه‌ی سی و در اوج رکود اقتصادی بزرگ ترسیم می‌کند. آرتور باندینی جوان از کلورادو به لس آنجلس می‌رود که نویسنده شود. او در هتلی اقامت می‌کند و ماجراها از همین نقطه شکل می‌گیرند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما