loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ شفاهی دفاع مقدس؛ روایت مرتضی قربانی - جلد اول: در مسیر پیروزی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 96802 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
150,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«مرتضی قربانی»، از اولین افرادی است که پس از حمله سراسری ارتش رژیم بعث عراق به مرزهای ایران به همراه عده‌ای از دوستانش از اصفهان به خوزستان رفت و در کنار نیروهای سپاهی، ارتشی و مردمی در خرمشهر در برابر یورش دشمن مقاومت کرد.
نقش مؤثر او در جلوگیری از سقوط آبادان، حضور یک‌ساله‌اش در جبهه‌های این شهر و نقش‌آفرینی‌اش در عملیات «ثامن‌الائمه»، موجب شد که برای آزادسازی مناطق اشغال‌شده دشت آزادگان و شهر بستان به فرماندهی «تیپ کربلا» به عنوان یکی از اولین تیم‌های سپاه پاسداران منصوب شود.

این کتاب حاصل 16 جلسه گفت‌وگو با سردار مرتضی قربانی است که در سال‌های 1388 تا 1391 انجام شده است و در آن موضوعاتی همچون زندگی شخصی از تولد تا ورود به سپاه، روزهای آغاز تهاجم ارتش عراق، دوران مقاومت و نقش لشکر کربلا در عملیات‌های آزادسازی و عملیات‌های «رمضان» و «محرم»، بررسی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما