loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طرح تحول نظام بانکی: اصلاح قانون و الگوی عملیاتی بانکداری بدون ربا

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 9698 10003022
190,000 171,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب دارای 3 بخش با عناوین « نقد قانون عملیات بانکی بدون ربا و پیشنهاد قانون جایگزین»، «نقد الگوهای عملیاتی نظام بانکی و پیشنهاد الگوهای مناسب» و «پیوست های علمی تحقیق» است.
در مقدمه این کتاب می خوانیم: «بی تردید، تصویب و اجرای قانون عملیات بانکی بدون ربا، با فاصله اندکی از پیروزی انقلاب اسلامی و حذف ربا از نظام بانکی، کامیابی بزرگی برای طراحان قانون و مسئولان نظام بانکی، شمرده می شود، اما این به معنای پایان کار و رسیدن به قانون کامل و نظام بی نقص نیست.
حال که کشور در آستانه طرح تحول نظام بانکی است، مناسب است قانون عملیات بانکی بدون ربا الگوهای عملیاتی عناصر اصلی نظام بانکی را در جایگاه مهم ترین و اثرگذارترین عرصه های تحول، نقد و بررسی کرده، درباره اصلاح و تکمیل آنها اقدام کنیم.
کتاب طرح تحول نظام بانکی که حاصل مطالعه گروهی متشکل از استادان آشنای با مسائل فقهی، حقوقی و بانکی است، با مطالعه دیدگاه های صاحب نظران و تجربه بیش از سی سال بانکداری بدون ربا در ایران و کشورهای اسلامی دیگر، در حد توان، اشکال ها و نارسایی های مربوط به قانون و الگوهای عملیاتی را شناسایی و به اصلاح آنها پرداخته است و به صورت مشخص به دنبال بررسی مسائل زیر است:
1. نقد و بررسی قانون عملیات بانکی بدون ربا، جهت پیشنهاد قانون جایگزین
2. نقد و بررسی الگوهای عملیاتی نظام بانکی، جهت ارائه اگوهای جایگزین.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما