loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مقدمه ای بر روان شناسی اجتماعی

An Introduction to Social Psychology

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 97152 10003022
168,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مقدمه‌ای بر روان‌شناسی اجتماعی کتابی است که به مدت بیش از 25 سال در شش ویراست خود با برخورداری از مشارکت متخصصان بین‌المللی پیشتاز (24 استاد دانشگاه‌های اروپا) در هر یک از موضوعات مختلف، تضمین‌کننده سطح بالایی از کیفیت و دقت بوده که ماندگاری، میزان فروش، و تعدد ترجمه‌های آن به چندین زبان، گویای موفقیت آن است. هر فصل کتاب، نمایش بسیار روشن و جامعی از نظریه‌ها، مفاهیم، الگوواره‌ها، یافته‌ها و نتیجه‌گیری‌های اصلی در هر حوزه جدید است. از جنبه ساختار نیز هر فصل دربردارنده ویژگی‌های خاصی است از قبیل «نقشه راه» که خلاصه‌ای از فصل به زبانی سلیس است، شرح حال مختصری از «رهبران در این رشته»، نظریه‌های کلیدی که به فهم بهتر فرایندهای پیچیده‌تر کمک می‌کنند، خلاصه و پرسش‌های پایان فصل، جمع‌بندی پژوهش به صورت خلاصه‌هایی از مطالعات پژوهشی کلاسیک و معاصر.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما