loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نسیم سبز خاطره ها

ناشر سوره مهر

گردآورنده کتاب علی شیرازی

تعداد صفحات : 318

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 9717 10003022
65,000 61,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نویسندگان حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، همواره نقد و نظرهای حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب را به عنوان نظرات یک منتقد برجسته ادبیات حوزه دفاع مقدس غنیمت شمرده اند. کتاب نسیم سبز خاطره ها مجموعه دست نوشته های حضرت آیت الله خامنه ای بر کتاب های حوزه ادبیات دفاع مقدس است. نگارش تقریظات رهبر معظم انقلاب، از سال 1370 آغاز شده و تاکنون به دست ایشان بر بیش از سی و پنج عنوان اثر در حوزه هشت سال دفاع مقدس، تقریظ نویسی شده است. حجت الاسلام علی شیرازی در مقدمه کتاب، هدف از چاپ این اثر را آشنایی عموم مردم با نظرات رهبر معظم انقلاب درباره کتاب های دفاع مقدس دانسته است.

در این اثر، علاوه بر معرفی هر یک از این آثار، گزیده ای از کتاب و دست خط رهبر فرزانه انقلاب نیز منعکس شده است. همچنین گردآورنده در این کتاب سعی کرده چند نکته اساسی را مورد توجه قرار بدهد؛ نخست نظرگاه مقام معظم رهبری به دفاع مقدس، دوم اهمیت این فرهنگ در حفظ ارزش ها و صدور انقلاب و سوم این که با توجه به نگاه مقام معظم رهبری، تقریظات به گونه ای انتخاب شده اند تا کتاب هایی مورد توجه قرار بگیرند که وقتی مخاطبان آنها را مطالعه کنند، گرایششان به مساله مطالعه، به ویژه خواندن کتاب های دفاع مقدس افزون تر شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما