loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خلاصه آثار شهید مطهری - دفتر اول: صد گفتار

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده مرتضی مطهری

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 300

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 9722 10003022
150,000 135,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب اولین شماره از مجموعه «خلاصه آثار شهید مطهری» با عنوان «صد گفتار» می باشد. کتاب حاضر، خلاصه ای از چهار کتاب ده گفتار، بیست گفتار، آزادی معنوی و حکمت ها و اندرزها، مشتمل بر 93 گفتار که با افزودن هفت گفتار پایانی کتاب فوق، در بردارنده 100 گفتار از سخنرانی ها و مقالات استاد مطهری می باشد.

کتاب ده گفتار مشتمل بر 9 سخنرانی و یک مقاله در مورد مشکل اساسی در سازمان روحانیت می باشد. کتاب بیست گفتار مشتمل بر 20 سخنرانی درباره تصحیح عقاید مسلمانان در باب برخی آموزه های اسلامی است. کتاب آزادی معنوی مجموعه ای است متشکل از پانزده سخنرانی درباره مسائل اخلاقی و معنوی می باشد. کتاب حکمتها و اندرزها نیز مشتمل بر 48 مقاله کوتاه است که ابعاد مختلف معنوی، اخلاقی، اجتماعی و سیاسی اسلام را بررسی کرده است.

کتاب صد گفتار جلد اول از مجموعه خلاصه آثار شهید مطهری، توسط انتشارات دانشگاه امام صادق (ع) به چاپ رسیده است.

حضرت امام خمینی(ره):
مطهری در اسلام شناسی و فنون مختلفه ی اسلام و قرآن کریم بی نظیر بود... آنچه از این استاد شهید باقی مانده. با محتوای غنی خود، مربی و معلم است... آثار قلم و زیان او بی استثناء آموزنده و روان بخش است. من به دانشجویان و طبقه ی روشن فکر متعد توصیه می کنم که کتاب های این استاد عزیز را نگذارند با دسیسه های غیر اسلامی فراموش شود.

مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای:
علامه شهید مطهری، پایه گذار فکری نظام جمهوری اسلامی بود... خط فکری استاد مطهری، خط حساسیت در مقابل حرکات نفوذی، در داخل اندیشه های اصیل اسلامی است... خطی که می تواند انقلاب را از نظر فکری حفظ کند (و نیز) همان خط مطهری است یعنی اسلام ناب و بدون التقاط... حرکت در راه پی گیری و تحقق افکار بلند این شهید بزرگوار، از نیازهای اساسی جامعه و انقلاب اسلامی است... توصیه می کنم با سخن شهید مطهری- که هم چنان سخن روز است ارتباط برقرار کنید... کتاب های این استاد شهید را کتاب های درسی خود قرار دهید و آن ها را به درستی تدریس کنید و پیرامون آن بحث تبادل نظر کنید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

عارف اشرفیان

چرا این کتاب موجود نیست؟

26 فروردین 1397

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما