loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مشاوره با افراد در گستره عمر

Counseling Individuals Through the Lifespan

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 97260 10003022
140,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مشاوره با افراد در گستره عمر، کتابی درسی با ایدهای منحصر به فرد است. این کتاب، مشاوران و درمانگران را با مسائلی آشنا می‌کند که مراجعان در دوره‌های مختلف زندگی با آنها روبه‌رو هستند. متخصصان سلامت روان، علاوه بر اطلاع از نحوه درمان بیماری‌های روانی، باید بتوانند مسائلی را که معمولاً در هر دوره از گستره زندگی برای اغلب افراد پدید می‌آیند پیش‌بینی کنند و نسبت به آنها واکنشی مناسب و به موقع نشان دهند. کتاب حاضر منابع لازم برای این کار را در اختیار دانشجویان و درمانگران قرار می‌دهد. وجود تصاویر و مثال‌های فراوان، مطالعه این کتاب را به تجربه‌ای شیرین و دلچسب تبدیل می‌کند. در سراسر فصل‌های این کتاب درسی، مطالبی گنجانده شده است که خواننده را به تفکر درباره زندگی خود، اطرافیان و محیط خویش وامی‌دارد. سرانجام، وجود مثال‌ها و تمرین‌های فراوان در کتاب کمک می‌کند که دانشجویانی که این کتاب را می‌خوانند نخستین قدم‌های خویش را در مسیر تبدیل شدن به مشاورانی موفق و دارای صلاحیت برای مسائل واقعیِ قرن بیست و یکم بردارند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما