loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معماری مدارس پایدار

Sustainable School Architecture: Design for Primary and Secondary Schools

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 97268 10003022
130,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فضاهای آموزشی از جمله بنیادی‌ترین فضاها و دارای اهمیت بالایی در هر کشور هستند. این فضاها فعالیت‌های مهمی را دربرمی‌گیرند. از سوی دیگر، مدارس اولین مکان حضور فرزندان در جامعه به شمار می‌روند. مدارس پایدار محیط‌های بهتری را برای آموزش فراهم می‌آورند. هدف از بنیاد نهادن مدارس پایدار ارتقای کیفیت محیط‌های آموزشی است، به گونه‌ای که در آنها تأمین نور کافی، جریان هوای تازه، حضور طبیعت و ایجاد محیطی شاد و راحت و فراهم ساختن مکانی ممتاز و آرام برای رشد و پیشرفت افراد، از اصول اولیه است. کتاب حاضر مجموعه کاملی از طراحی، ساخت و اداره یک مدرسه پایدار است و به عنوان راهنمایی جامع و عملی، قابل استفاده است. همچنین ارائه نمونه‌های واقعی مورد بررسی در آن، بیانگر و معرف مثال‌های عملی مدارس پایدار است که ساخته شده و مورد نگهداری و بهره‌برداری‌اند. بنابراین به عنوان الگویی برای ساخت مدارس پایدار قابل استنادند. ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی با تکیه بر اصول مدارس پایدار، نه تنها کاری دشوار و بعید نیست، بلکه شاهدان آن نویددهنده موفقیت گام نهادن در این مسیرند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما