loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قالیچه های امروزی مشرق زمین

Oriental Rugs Today: A Guide to the Best in New Carpets from the East

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 97276 10003022
68,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب قالیچه‌های امروزی مشرق‌زمین، حاصل چند دهه تجربه امیت آیلند در زمینه تولید و خرید و فروش انواع قالی‌های شرقی است. امیت آیلند، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به تجارت فرش دستباف مشغول بود و پس از آن عمده فعالیت خود را در سایر کشورهای صاحب‌نام در زمینه تولید فرش متمرکز کرد. وی، پس از سال‌ها تجارت، به عنوان شخصیتی مطرح در زمینه تجارت فرش، کتاب مذکور را نوشت که راهنمای مناسبی است برای آشنایی با روش‌های تولید فرش در مناطق شرقی، عوامل تأثیرگذار بر رونق بازار فرش، پسندها و ناپسندهای غربی‌ها نسبت به فرش‌های شرقی، روش‌های کهنه یا قدیمی جلوه دادن فرش‌ها، شیوه‌های مرمت و بازسازی و شستشوی فرش‌ها و نگهداری آنها برای بلندمدت. مطالعه این کتاب علاوه بر دانشجویان به تاجران و صادرکنندگان فرش دستباف نیز توصیه می‌شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما