loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

101 بازی مهارت های زندگی

برای بچه های 6 تا 12 سال

ناشر صابرین

نویسنده برنی بیدگروبر

مترجم منوچهر اکبرلو

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 181

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 97291 10003022
145,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بازی‌های این کتاب درس‌های مهمی را به بچه‌ها می‌آموزد؛ اینکه به دیگران احترام بگذارند، کار گروهی را تجربه کنند و تشکر و قدردانی از دیگران را یاد بگیرند.

بازی، بهترین روش برای آموزش به بچه‌هاست زیرا باعث تفریح و سرگرمی آن‌ها نیز می‌شود. بازی‌های این کتاب، حاصل سال‌ها تحقیق است و به بازیکنان فرصت می‌دهد مشارکت، برقراری ارتباط و ابعاد تازه‌ای از خودآگاهی را یاد بگیرند.

این بازی‌ها موضوعات مختلفی همچون ترس، صداقت، تحمل‌پذیری، عشق، احترام گذاشتن، برقراری ارتباط، مسئولیت‌پذیری، همکاری، تقویت اعتمادبه‌نفس و غیره را شامل می‌شود. این کتاب، همچنین به چالش‌های اجتماعی اشاره دارد که بچه‌ها با ورود به دوران نوجوانی و جوانی با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند و بدین ترتیب، مهارت‌های لازم برای رویارویی با آن‌ها را می‌آموزند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما