loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یادگیری شاد: بازی برای چهار فصل سال

فعالیت های عملی برای کودکان 3، 4 و 5 ساله

ناشر صابرین

نویسنده گروه آموزشی انتشارات مک گراهیل

مترجم مریم نوزرآدان

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 125

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 97319 10003022
185,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

یکی از مهم‌ترین فرصت‌های یادگیری کودک، پنج سال اول زندگی اوست. کودک با حرف زدن، لمس کردن، گوش دادن و دیدن دنیای اطراف خویش یاد می‌گیرد.

بنابراین باید هرچه زودتر او را با این مهارت‌ها و نیز شعر و سرودخوانی، و فعالیت‌هایی که برای او جالب و مهم است، درگیر کرد. به این منظور، مهم‌ترین کار، بازی کردن با کودک است و باید خلاقیت، بیان خود و کشف کردن را در کودک ترغیب کرد، زیرا بازی اگرچه ساده به نظر می‌رسد، اما می‌توان به مثابة کلاس درس برای کودک باشد.

در کتاب حاضر بازی و فعالیت‌های علمی، برای چهار فصل سال و برای کودکان سه، چهار و پنج سال گردآوری و هر فعالیت با یک نام معرفی شده است. این نام‌ها، نوع فعالیت و مهارت‌هایی را که با انجام آن فعالیت، پرورش و تقویت می‌یابند نشان می‌دهد. عناوین فعالیت‌ها عبارت‌اند از: یک پایه‌ساز؛ فکر کن و بگو؛ یک کار هنری؛ یک کار خنده‌دار؛ حدس بزن؛ یک خوردنی جالب؛ شکل و صدا؛ نمایش خیالی؛ و حرکت و جنب‌وجوش.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما