loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رهایی از افسردگی به روش ذهن‌ آگاهی

کلیدهای مدیریت زندگی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 97426 10003022
105,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اگر دچار افسردگی شده‌اید امیدتان را از دست ندهید. ذهن‌آگاهی روش ساده و در عین حال قدرتمند است که با آن می‌توانید به احساسات دشوار و تجارب زندگیتان توجه کنید و چرخه مزمن افسردگی را بشکنید.

در این کتاب، چهار متخصص برجسته و ممتاز «مارک ویلیامز»، «جان تیزدیل»، «زپندل سگال»، و «جان کابات زین» توضیح می‌دهند که چرا تلاش‌های متداول ما برای فرار از چنگ افسردگی بیشتر ما را به عمق این ورطه می‌کشد. این متخصصان با تلفیق درس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی از مراقبه شرقی و درمانِ شناختی نشان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهند که چگونه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان از عادات ذهنی که منجر به افسردگی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند (نشخوار فکری و سرزنش خود) فاصله گرفت و با تاب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آوری و مقاومت بیشتری با چالش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زندگی روبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رو شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما