loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هنر زن بودن: مهارت هایی که هر خانمی در تعامل با شوهرش باید بداند

4 (25)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده محسن پوراحمد خمینی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 232

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 97667 10003022
100,000 90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب هنر زن بودن: مهارت هایی که هر خانمی در تعامل با شوهرش باید بداند به قلم محسن پوراحمد خمینی توسط دفتر نشر معارف منتشر شده است.

هنر زن بودن در تعامل با شوهر شامل مهارت‌هایی است که اگر خانم‌ها آن‌ها را بدانند، می‌توانند جایگاهشان را به دست آورند، حفظ کنند و برای همسرشان جذاب باشند. از این طریق می‌توانند زندگی‌شان را خوب اداره کنند و در زندگی بیشتر از قبل به آرامش برسند. زن موفق باید خصلت‌هایی داشته باشد تا هنر زن‌بودن در تعامل با شوهرش را بداند.

زنی که جایگاهش را در زندگی نداند و چگونگی رفتار با همسرش را بلد نباشد، در زندگی‌اش ناراحتی و اختلاف پیش می‌آید. این امر باعث می‌شود زن و شوهر حرف همدیگر را متوجه نشوند و کار به جایی می‌رسد که آقا دوست ندارد در خانه وقت خالی داشته باشد؛ درنتیجه دیر به خانه می‌آید و از خانه فراری می‌شود.

چنین مردی به هر نحوی که شده است، وقتش را پر می‌کند تا مجبور نباشد در خانه حضور داشته باشد. زن اگر جایگاه خودش را در زندگی پیدا کند، در کنار همسرش به جذاب‌بودن، یعنی همان چیزی که در زندگی به دنبال آن است، می‌رسد
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما