loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اینستاگرام: فرهنگ های رسانه های اجتماعی دیداری

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 97767 10003022
94,000 89,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب اینستاگرام: فرهنگ های رسانه های اجتماعی دیداری با ترجمه محمدمهدی وحیدی به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی تهیه و توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

کتاب «اینستاگرام» از بهترین آثار تحلیلی جامعی است که پیرامونِ پلتفرمِ رسانه‌ای اینستاگرام به نگارش درآمده اند. نویسندگان کتاب، تاریخچه شکل‌گیری اینستاگرام، روند تحولات آن، تأثیرپذیری‌اش از اجتماع و سیاست و فرهنگ و اثرات آن بر این حوزه‌ها را به طور مجزا مورد بررسی قرار داده اند. تحلیل پدیده اینفلوئنسرها، اقتصادِ اینستاگرام و بررسی جنبه‌های مختلف ارائه‌ی تبلیغاتِ تجاری در این پلتفُرم، از بخش‌های جذابِ کتاب حاضر محسوب می‌شوند.

نویسندگان، نحوه‌ی ثبتِ ردّ پای همه افراد در این رسانه‌ی دیداری را بررسی ‌کرده‌اند - ازجمله، افرادی که هنوز به دنیا نیامده اند یا دیگر در قید حیات نیستند!
آن‌ها همچنین نشان می‌دهند که واقعیت‌های مجازیِ «اینستاگرام» چگونه به فضای واقعی نشت کرده و بر شیوه زیست ‌و طراحی فضاهای حقیقیِ زیستی اثر گذاشته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما