loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدرسه خلاق

چگونه آموزش آزمون محور را سرنگون کنیم؟

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 97892 10003022
198,000 178,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«بچه ها باید به مدرسه بروند تا خواندن و نوشتن و ریاضیات را یاد بگیرند و بر پایه این آموزش ها در درس های نظری موفق شوند؛ در این صورت خواهند توانست به دانشگاه بروند و مدارک تحصیلی عالی کسب کنند و درنهایت شغلی پردرآمد بیابند. بدین ترتیب، توسعه و شکوفایی جامعه نیز تضمین می شود».
به نظر کن رابینسون، پژوهشگر فقید و سرشناس آموزش و پرورش، رویکرد نظام آموزش همگانی در جوامع مدرن را می توان در همین چند جمله خلاصه کرد. شکل گیری این نظام آموزشی ریشه در انقلاب صنعتی دارد و هدف آن تأمین نیازهای جوامع صنعتی برای تولید انبوه بوده است. آموزش همگانی فایده های زیادی دارد اما مشکل اساسی آن این است که یکسان ساز است و به گستره متنوع مهارت ها و توانایی های انسان توجه نمی کند. رابینسون در این کتاب الگوی تازه ای برای آموزش ارائه می دهد، الگویی که کمک می کند دانش آموزان استعدادهای درونی شان را شکوفا کنند، جهان پیرامونشان را بشناسند و شهروندانی کامیاب، فعال و مهربان بشوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما