loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

والدین قطعا تاثیرگذارند

کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان

ناشر صابرین

نویسنده میشل بربا

مترجم ستاره بابایی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 300

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 97919 10003022
55,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب" والدین قطعاً تاثیرگذارند" توصیه های مرحله به مرحله، پیشنهادهای عملی، مثالهایی از زندگی واقعی و ابزارهای میدانی آزمون شده را در اختیار هر پدر، مادر و معلمی می‌گذارد که موفقیت فرزندانشان را می‌خواهند.
این کتاب به هشت مهارت ضرورت می‌پردازد: اعتماد به نفس، خودآگاهی، برقراری ارتباط، حل مشکلات، کنار آمدن با دیگران، هدف‌گذاری، پشتکار و همدلی. در این کتاب نویسنده داستان‌های جذابی را هم درباره کودکان واقعی که استعدادهای خود را دست‌کم گرفته‌اند، گنجانده است. همین‌طور راه‌حل های ساده‌ای که والدین‌شان به کار گرفتند تا زندگی آن‌ها را متحول سازند. از کتاب" والدین قطعاً تاثیرگذارند" استفاده کنید! به کارگیری مداوم پیشنهادهای نویسنده به کودکانتان کمک می‌کند زندگی موفق‌تری داشته باشند، نه تنها حالا که در تمام طول زندگی‌شان. بزرگ کردن بچه‌ها در خانه‌ای پر از عشق و امنیت و آموزش این مهارت‌های موفقیت به آن‌ها روشی است که می‌توانید در زندگی‌شان پایدارترین تغییر را ایجاد کنید. آن هم چه تغییری!

دکتر میشل بُربا مربی بین المللی مشهور و نویسندهٔ بیست و سه کتاب برندهٔ جایزه است. دکتر بُربا مادر سه پسر و نویسندهٔ برنامهٔ اِن بی سی اِس تودی است و به طور مرتب به عنوان کارشناس مهمان در مصاحبه‌های تلویزیونی از جمله دکتر فیل و سی اِن اِن شرکت می‌کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما