loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی من

5 (1)

ناشر سروش

نویسنده گلدا مایر

مترجم مختار مجاهد

تحقیق و تنظیم کتاب مختار مجاهد

مقدمه نویس سید هادی برهانی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 606

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب زندگی من نوشته گلدامایر، منبعی علمی برای کشف حقایق تاریخی درگیری اعراب و اسرائیل نیست و هیچ ناظر منصفی نمی تواند چنین نگاه خوشبینانه ای به این کتاب داشته باشد. گلدامایر مورخ نبود، دانشمند یا استاد دانشگاه نبود، او حتی یک شخصیت بی طرف نبود. او یک صهیونیست متعصب و سرسخت بودکه زندگی خود را وقف توسعه و پیشرفت ایدئولوژی صهیونیسم نمود.
از چنین صهیونیست متعصبی انتظار نمی رود به حقایق تلخ صهیونیسم و برخورد ظالمانه و جنایتکارانه آنها با ملت فلسطین، اعتراف نماید. هدف اصلی و اساسی گلدامایر در این کتاب، بیان حقایق تاریخ نیست. هدف اصلی او دفاع از ایدئولوژی و موجودیتی است که او در تمام زندگی سیاسی خود از آن دفاع نمود. هدف توجیه جنبش صهیونیسم و اقدامات آن در فلسطین است. اگر کشف این امر برای برخی از خوانندگان آسان نیست این سختی و صعوبت را باید در عدم اطلاع آنها از تاریخ واقعی صهیونیسم و فلسطین جستجو نمود.
کتاب زندگی من نوشته گلدامایر است، سید هادی برهانی مقدمه ای بر این کتاب نوشته است و با ترجمه مختار مجاهد در انتشارات سروش منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما