loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نبرد تک خوان

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده فهیمه شاکری مهر

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 120

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 98187 10003022
40,000 36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ایمان پسر نوجوانی است که مثل تمام هم‌سن و سال‌های خودش در دهه شصت ماجرا و شیطنت‌های نوجوانی را پشت سر می‌گذارد. دو دوست صمیمی به اسم هادی و محسن دارد که معروف به سه تفنگدار هستند. همه جا و همه وقت این سه دوست با هم هستند تا زمانی‌که حرف یک مسابقه پیش می‌آید. مسابقه سرود استانی در بین مدارس شهر برگزار می‌شود، که در آخر گروه سرود برنده راهی یک اردو به پادگان و مناطق جنگی می‌شوند تا برای رزمنده‌ها سرود را اجرا کنند. آقای اسطیری معلم پرورشی اعلام مسابقه می‌کند و مشکل از جایی پیش می‌آید که برای اجرای تک خوانی سرود فقط یک نفر باید انتخاب شود. یک نفر تک خوانی که باید از بین ایمان و هادی انتخاب شود. بعد از این خبر رقابت و دعوایی مفصل بین ایمان و هادی برای انتخاب شدن برای تک خوانی سر می‌گیرد. چون خانواده ایمان با جبهه رفتن او مخالف هستند پس تنها راه رسیدن ایمان به جبهه انتخاب شدن برای اجرای تک خوانی سرود و رفتن به اردو است. این مسابقه اتفاق‌های عجیب و خطرناکی را برای هر سه نفر آن‌ها و رفاقتشان به وجود می‌آورد که سرنوشت آن‌ها را دستخوش تغییر می‌کند.

در آهنی مدرسه باز می شود. فرصت نمی شود خودم را جمع و جور کنم و به خودم بیایم. داخل حیاط مدرسه پرت می شوم. قبل از آنکه سرم را بلند کنم فری هم خودش را روی من پرت می کند.. حس می کنم تمام استخوان هایم دارد می شکند. قبل از آن که حرکتی بکنم. زنی جیغ می زند: خانم محمود یاین بچه رو ببر ساکن کن تا من به حساب این دو تا برسم. خانم محمودی می گوید این ها دیکه کی هستند؟ برم به خانم مدیر بگم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما