loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

والد آرام، کودک شاد: چطور داد نزنیم و به فرزندمان نزدیکتر شویم

کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان

ناشر صابرین

نویسنده لورا مارکهام

مترجم آناهیتا یاراحمدی

ویراستار مهسا مهدیلو

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 320

معرفی کوتاه

این کتاب به ما نشان می دهد چطور می‌توانیم روح و روانمان را غنی کنیم و بهترین خودمان را به فرزندانمان رائه دهیم.

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 98252 10003022
128,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بر اساس آخرین تحقیقات در مورد رشد مغز و تجربه بالینی گسترده با والدین ، روش دکتر لورا مارکام همانقدر ساده و موثر است.
پیام وی: تقویت ارتباط عاطفی با فرزند شما تغییر واقعی و پایدار ایجاد می کند. وقتی این ارتباط حیاتی را دارید ، نیازی به تهدید ، نق زدن ، ادعا کردن ، رشوه دادن یا حتی مجازات کردن ندارید.

کتاب والدین صلح طلب، کودکان شاد « چگونه فریاد زدن را متوقف و با فرزندان مان ارتباط برقرار کنیم» این راهنمای قابل توجه به والدین کمک می کند تا احساسات خود را بهتر درک کنند - و آنها را تحت کنترل خود درآورند - بنابراین آنها می توانند با داشتن محدودیت های سالم ، همدلی و ارتباطات روشن با فرزندانشان صمیمیتی جذاب را بین یکدیگر پی ریزی نمایند. نمونه های گام به گام راه حل ها و عبارات تست شده توسط کودک را برای والدین کودکان نوپا درست در سال های ابتدایی ارائه می دهد.

اگر از درگیری های قدرت ، عصبانیت و جستجوی "نتیجه" مناسب خسته شده اید ، دیگر به دنبال این ها نباشید. شما در شرف کشف ابزارهای کاربردی مورد نیاز برای تغییر شکل فرزندپروری خود به روشی مثبت و اثبات شده هستید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما