loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مکتب انقلاب اسلامی - دفتر سوم: تحول معرفتی

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 98298 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دفتر تحول معرفتی، شرح معرفت‌های کلان بنیادین، راهبردی و کاربردی مکتب انقلاب اسلامی است. دستیابی به اندیشه راهنمای کلان جهت مدیریت برنامه‌های اسلامی در راستای اهداف تمدّنی و مقابله با مکاتب غربی، نیازمند فهم کارساز از مباحث اسلامی و ایجاد تحول در آن‌هاست.

بر اساس وحدت دین و سیاست -جوهره مکتب- ولی‌فقیه حاکم، در جایگاه مهندسی کلان زندگی بشر و بر پایه رهیافت‌های کلان معرفتی از جریان تاریخی حقّ، معرفت‌های بنیادین مکتب یعنی هندسه نظام مبانی، اهداف و وظایف جبهه حقّ را ارائه می‌کند.

سیاست‌های کلان «الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت»، «افق پیش روی نظام اسلامی»، «چشم‌اندازهای بیست‌ساله»، «برنامه‌های پنج‌ساله» و در آخر «شعارهای سالیانه» به ترتیب، سیر طولی معرفت‌های کلان راهبردی است

معرفت‌های کلان کاربردی مکتب به‌عنوان شاخص‌های درست پیمودن راه و وظایف تضمین‌کننده درستی حرکت در شش حوزه مهم سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علم و فناوری اطلاعات و رسانه به اقتضاء ضرورت‌های پیش‌آمده در بخش‌های مختلف تقنینی، اجرائی، قضائی جهت ریل‌گذاری کلان، قانون‌گذاری و اقدامات کلان اجرائی، ارائه می‌شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما