loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تامین و تخصیص بودجه دولت اسلامی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 98306 10003022
118,000 106,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بودجه یک کشور اسلامی ، به عنوان سند دخل و خرج سالانه آن، باید بدون وابستگی و اتکا به بیگانگان، منابع در آمدی لازم برای نیازهای اساسی جامعه را براساس موازین اقتصاد اسلامی تأمین کرده و به گونه ای تخصیص دهد که زمینه ساز پیشرفت همه جانبه آن و در راستای حفظ استقلال، همراه با عزت و اقتدار و برقراری عدالت اقتصادی و اجتماعی باشد.

در شرایط کنونی کشور اسلامی ایران، بودجه بایستی در راستای خنثی سازی نقشه، توطئه و تهدیدهای دشمن با تبدیل آنها به فرصت بوده و در جهت رشد و شکوفایی استعدادها و استفاده بهینه از منابع داخلی، به ویزه توانمندی نخبگان جامعه باشد.

پژوهش حاضر، گامی در جهت استنباط معیارها و شاخص های تأمین و تخصیص بودجه دولت اسلامی بوده و تلاش کرده مطابق با اهداف مورد نظر نظام اسلامی الگویی را برای تدوین بودجه دولت اسلامی پیشنهاد نماید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما