loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نبرد کرخه کور - کتاب دوم (مهر 1359 تا شهریور 1360): تاریخ نامه دفاع مقدس استان کرمان نقش بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حماسه ثارالله

ناشر سوره مهر

تحقیق و تنظیم کتاب عباس میرزایی

تعداد صفحات : 386

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 9832 10003022
8,500 8,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع این کتاب، تاریخ نامه رنج های عملیات «کرخه کور» و نقش بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان این عملیات است. این کتاب که جلد دوم از این مجموعه سه جلدی است، دربردارنده رویدادهایی است که از مهر 1359 تا شهریور1360 در عملیات «کرخه کور» روی داده است. کتاب دربردارنده مراحل مختلف این عملیات از اولین حضور و شکل گیری طراحان عملیات تا مرحله آموزش، اعزام، نبرد، پاتک و دیگر اتّفاقات این عملیات است. این مجموعه با هدف زنده داشت یاد و خاطره دلاوران و شهدای عملیات «کرخه کور» تدوین شده است.

رسیدیم به سنگر بعدی عراقی ها دیدیم هندوانه بریده اند. حالا صبح زود بریده بودند یا شب گذشته؟ نم دانم. بعضی از بچه ها می خواستند بخورند، بعضی ها مخالف بودند که شاید این ها را مسموم کرده باشند. یکی گفت: آقا من دیدم این ها فرصت بیرون آمدن از پشه بند را نداشتند و داخل پشه بند اسیرش کردیم حالاچطور فصت داشتند هندوانه را مسموم کنند؟ نشستند و خوردند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما