loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ملاقات با شیر: تقلید، تیمم، غسل

مجموعه قصه های احکام برای کودکان

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده مرتضی دانشمند

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 24

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 98390 10003022
20,000 19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «قصه‌های احکام برای کودکان» با زبانی ساده به بیان احکام عملی دین به کودکان می‌پردازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی دانشمند، نویسنده و شاعر کودک و نوجوان و پژوهشگر قرآنی با آگاهی از تاثیرگذاری روش قصه و داستان برای آموزش مفاهیم د‌ینی به کودکان، در این اثر سعی کرده حقایق و آموزههای دین را در قالب بهترین قصهها، به زبان یساده، جذّاب و قابل فهم برای کودکان بیان کند.

داستان‌های این مجموعه در فضای مدرسه و خانه، به شیوه پرسش و پاسخ بین معلم و دانش آموز و یا والدین و فرزندان روایت می‌شود، کودکان دراین مجموعه به ترتیب با احکام عملی دین از جمله نماز، تقلید، تیمم،غسل، قسم ، وقف، طهارت و نجاست آشنا می‌شوند.
در کتاب «قصه‌های احکام برای کودکان» تصاویری منطبق با داستان‌ها توسط مجید صابری‌نژاد تصویرگری شده است.

این مجموعه شامل کتاب‌های«نمازهای کلاغی»، «جایزه پدربزرگ»، «از طلا به طوطی»، «به باغ نماز خوش آمدید» و «ملاقات با شیر»، «روزی که ماه دلش گرفت» است که ویژه گروه سنی 8 تا 10 منتشر شده است.

خداوند به خاطر همین عقل، انسان را مسئول کارهایش دانسته و برای سعادتش قانون و برنامه نوشته است. این برنامه را از طرف پیامبران به او اعلام کرده است.اگر در بین انسانها قانون نبود، جامعه تبدیل به یک جنگل میشد. عالمان دینی که به آنها مجتهد میگوییم، قانون و احکام دینی را در کتابهای توضیح المسائل برای مابیان کرد ه اند .

غرق حرفهای آقای سعادت شده بودم که یکدفعه شیر با غرشی سرش را تکان داد و به طرف در قفس آمد. بچه ها برگشتند و به عقب نگاه کردند. آقای صادقی با چند تکه گوشت بزرگ به طرف قفس آمد. با خودم گفتم: «کاش بچه ها و آقای سعادت یادشان رفته باشد که من دستم رابالا برده ام.» آقای صادقی با شجاعت و غرور به طرف قفس آمد…
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما